2012-02-29

Fantastiskt gott...

Kyckling med en sås av apelsin och saffran. Otroligt gott. Såå enkelt att göra.


De flesta av mina maträtter är lätta att göra. Och det mesta tillagas i ugnen. Lite "man tager vad man haver" mat.


Roligast är det att laga mat som jag hittat på själv... Hmm... Vad har jag i frysen... Kyckling. Just det. Läste något om saffran och apelsin... Men var läste jag det? Äsch. Hittar på eget .. Och det blir alltid skitgott !! Ludvig åt tre portioner och han är lika kräsen som jag vad som är gott.


Funderar på om man skulle skriva en kokbok. Har jag velat i flera år men det finns ju så många redan... Tänkte en kokbok till tex min bonusson som flyttar hemifrån. Lite enkla rätter, jävligt goda, och faktiskt billiga. Det skulle kunna vara nåt :)


Ja jaa. Nu ska jag sova. Mitt huvud tar död på mig. Vill gråta för jag är ledsen och behöver få ur mig spänningar, men kan inte gråta just nu. Det gör bara ont för det tar liksom stopp...


Jobbigt som faan :'(


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar