2013-06-11

Dagen idag.

Har varit ledig. Sov tre timmar inatt så dan blev typ förstörd. Har stukat ett lillfinger. Brytit en nagel för långt ner, och slagit i min redan onda arm flera gånger. Oturs-trött-dag :/

Har suttit en stund i soffan och tittat på mitt kaos. Dessa lådor som står överallt. Vad faan ska jag göra. Jag orkar inte ta tag i dom. Men jag vill samtidigt inte ha det såhär stökigt. Jag skäms om någon kommer hit. Det blir att jag får ännu mer ont i magen och typ ångest för allt :( Orkar inte...

Inte ens träningen idag, gjorde mig gladare. Det brukar den göra. Som vanligt fick jag stressa den för jag skulle ju hem och laga maten. Ungar ska sova och han jag bor med ska jobba natt. Hatar hans jävla jobbtider. Sååå sjukt trött på det!!

Gick på stan med Lojsan förut. Det va mysigt. Men jag hade inte ens lust att shoppa. Då e de illa...

Känns som om jag håller på att tappa fotfästet. Ordentligt. Jobbet sköter jag och gör det bra. Där märker dom ingenting. Än... Där mår jag så himla bra :) Snart jobbat i ett år och det märks inte. Tiden har gått så fort och det blir bara bättre och bättre. Lär mig mer och mer och känner att det är sååå himla jag :)

Men familjen är sådär glad över mitt jobb. Dom börjar mer och mer protestera mot att jag jobbar jämt. Att jag mår bra av jobbet, det tänker ingen på. Håll käften med era åsikter och låt mig vara. Mår ju inte bättre av dåligt samvete precis :/

Har lovat "någon" att göra ett lite gladare inlägg. Hmm... Blev inte så den här gången... Tyvärr. Vet inte vad för glatt jag ska skriva om...

Önskar fortfarande att jag kunde trolla. Eller få tre önskningar. Det vore nåt det.

Nu måste jag snart lägga ungar. Eftersom jag inte sov något inatt, kommer jag oxå somna. Kvällen åt helvete igen... Varför måste jag vara så kvällstrött? Fast jag e nog inte det egentligen. Blir bara så eftersom jag måste lägga mig i sängen bredvid ungarna tills dom somnar. Vill att dom ska lära sig att somna själva :(

Åh vad jag är negativ. Behöver nog faan hjälp snart. Experthjälp. Blir panikslagen så fort hemtelefon ringer. Vill inte prata med någon. Inte någon....

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar