2013-06-23

Ledig helg.

Ledig lördag och söndag. För kort för att hinna göra något hemma...

Blev småbarnsledig lördag natt. Riktigt skönt. Tog med mig sonen på krogen, men gick hem tidigt. Han va kvar. Träffade en kompis utanför krogen, och han drog med mig till vattentornet. Mitt i natten.

Vi satt där på berget och snackade. Varmt och inte en mygga var vaken... Skulle vilja sitta på det där berget med någon en hel natt. Bara chilla. Dricka vin. Ha picknick. Snacka om livet... Röka vattenpipa. Bara softa.

Sånt jag skulle kunna göra varannan veckan om jag var barnledig... Men nu går inte sånt för sig!

Har hittat en lght jag vill ha. Men inte kommer få. Vilken livskvalitet det skulle vara att bo där... Men det är nog inte meningen att jag ska ha det bra.

Tror jag gjort för mycket ont i livet. Det är någon som straffar mig! Önskar bara att strafftiden kunde kortas ner och jag fick lite tur i mitt liv :(

Jag bara krånglar till allt jämt. Fattar inte varför jag ska vara sån. Jobbigt och orkar inte med det mer :(

Har iaf bestämt att jag ska, ska, ska plugga. Jobba många, många år till. Kanske till och med bli ungdomspsykolog som jag faktiskt velat bli länge.

Nähä. Nu bråkar mina barn som vanligt. Sååå jävla trött på allt det här. Inte äter dom middag. Har stått i över en timma och lagat mat. Men den dög inte. Nu måste jag hjälpa till och göra fucking mackor. Vill inte stå i köket jämt.

Han jag bor med ska jobba natt, så han ligger och sover nu. Tack så jävla mycket. Jag vill träna, idiot!!!

Måste bort. Bort bort bort... Står snart inte på benen... På riktigt alltså!

Faan...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar