2013-07-03

Solen skiner

Konstig sommar. Två av dom bästa är borta hela juli och augusti och det känns fett tomt. Känner mig lite ensam och tom... Önskar jag kunde vinna pengar så jag åtminstone kunde ta en sista minuten och hälsa på den ena. Men det lär väl inte ske :/ Men jag jobbar rätt mycket så tiden går förhoppningsvis fort...

I helgen fyller bonussonen år. Blir kalas på söndag. Lördag blir det, förmodligen kalas för Ella Bella som fyller åtta!! Stora tjejen... Hon är lång som en tioåring så det känns som om hon varit åtta år länge. Det värsta är att vi måste städa som faan för att kunna ha kalas här hemma och jag har inga krafter eller någon som helst lust till det. Men måste för hennes skull!

Idag skiner solen. Jag är typ magsjuk eller så är det kanske en naturlig rensning av skit i kroppen. Helt slut i kropp och knopp, men men. Funderar på Hjortens iaf. Sola och bada kanske man orkar.

Träningen går sådär. Rör på mig varje dag men inte så mycket som jag skulle vilja. Det förstör humöret mycket. Cykla är skönt. Igår cyklade jag runt halva stan. På en gammal tantcykel som knappt rullar så man får kämpa som ett djur! Det är ju iof bra :) Cykla är bra träning!

Om en liten stund ska jag ut på en PW. Det är riktigt skönt. På med bra musik i öronen och sen ge järnet. En 45-50 minuter. Ikväll blir det gym om orken finns...

Just det. Ska ringa en studievägledare idag. Hann aldrig få tag i dom igår. Vill plugga. Måste plugga. Är sååå sugen och då är det ju förjävligt om jag inte ska kunna göra det :) Älskar mitt jobb och vill verkligen vara kvar där. Har lärt mig sååå mycket men vill ha mer kött på benen. Finns massor kvar att lära :)

Nähä. Mot träningskläder och PW.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar