2013-06-09

Long time no see :)

Oj. Har inte skrivit på sjukt länge. Händer massor hela tiden men jag har inte haft ro att skriva.
Behöver skriva märker jag, när Twitter har blivit som en sopkorg för mig...

Vet inte var jag ska börja. Kan som vanligt inte skriva allt, eftersom det kan bli såå fel. Missförstånd har det blivit förr...

Jobbar mycket. På ett ställe jag aldrig hade vågat hoppas på att jag skulle hamna. Ett ställe för unga pojkar som hamnat på glid, kan väl säga. Jobbet har gett mig massor och jag har vuxit som människa. På något sätt... Jag har hittat mig själv. Det kan bli jobbigt för vissa att få veta, men man lever bara en gång. Ska man inte åtminstone försöka leva det liv man vill då? Jag tänker försöka göra det i alla fall.

Tränar massor. Sakta men säkert formar jag min kropp. Har gått ner ca 18 kg, och sen några månader har jag börjat styrketräna. Det är sååå skönt. Fattar inte att jag inte börjat tidigare men men.... Nu e jag där, och beroende. Älskar mitt jobb och att träna.

Familjen. Jaa. Vad ska man säga... Jobbigt med fyra ungar. Kul ofta, men lika ofta jobbigt. Jag är rätt slutkörd vad det gäller familjen. Det är inga bra känslor. Men vad ska jag göra? Kan inte spela ett spel. Kan inte låtsas. Jag har blivit den jag blivit och andra står kvar i sitt och trampar, ska väl inte jag behöva göra det?? Jag vill framåt. Plugga. Bli någon. Har massor att ge, mig själv och andra. Som det är idag är jag inte glad. Och det märker alla runt omkring mig mer och mer... Jag vill vara en glad mamma Johanna för det är då jag är som bäst.

Jag vet inte varken ut eller in. Jag vet inte hur jag ska klara ut allt. Det är sååå mycket att tänka på. Såå mycket att fixa med.

Faan jag vill bara vara glad och känna livet i mig!!!! Hatar att inte må bra :( Finns inte direkt någon att prata med heller. Ingen som förstår till hundra procent. Det är jobbigt. Måste hitta någon som kan råda och som förstår... Vem :(

Åh jag kan skriva hur mkt som helst men tänker inte göra det. Jag skriver för mig själv. Tror inte någon läser min blogg längre haha. Alla har tröttnat på att vänta på inlägg ;) Men det gör inget. Den är min. Mitt struliga och bitvis härliga liv...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar