2013-07-13

Ska aldrig mer lita på fina ord.

Åh e såå arg och ledsen. Ska aldrig mer lita på någon!!! Tomma ord...

Haft en tuff dag på jobbet. Knappt suttit ner, och när jag suttit ner har det varit dokumentering massor. Fast kul är det ;) Längtar tills jag haft semester, så jag kan komma tillbaka till jobbet fräsch i skallen och nya friska tag...

Imorrn ska jag sola och bada hela dagen. Behöver det ljuset. Ladda ordentligt tills i vinter...

Undrar hur dålig uppkoppling det är på Internet ute i världen. Har en kompis som jobbar i Grekland. Han har bara Internet på jobbet, på nätterna. Sen den andra kompisen vet jag inte var han e. Iaf verkar det inte finnas Internet där överhuvudtaget...

Men som sagt. Skiter i allt nu. Ska ta tag i mig själv och få ordning på mig! Sparka mig gärna i arslet. Det behöver jag!!!

Sov på jobbet inatt. Gick en liten PW imorse i skogen på bilden... Har en fantastiskt vacker natur runt jobbet... Den ska jag utnyttja mer under sommaren :)

Nu ska jag försöka sluta att tänka på sånt som gör mig så arg. Godnatt :)

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar