2013-07-18

Vad hände liksom...

Hur kunde jag bli såhär sjuk? Helt sänkt med skithög feber och dunderont i halsen. Sover, sover och sover... Doktorn sa att jag måste vara uppe mer annars blir det lunginflammation. Skit.

Vi har hur fint väder som helst. Svensk sommar när den är som bäst. Då ligger man inne och svettas. Orättvisa på hög nivå :(

De värsta är att man inte kan jobba och man sätter sina arbetskamrater i skiten. För folk så det räcker har vi inte :/ Vikarier som vill vara lediga??? Va faan är det liksom... Dålig stil!

Men måste sluta ha dåligt samvete för det. Ikväll åker min 8-åring till Danmark med sin farmor och farfar. Hon tycker det ska bli sååå skönt att slippa sin lillasyster och jag förstår henne. Men hon e borta till tisdag. Får se hur det kommer gå :( Tror hon kommer vilja åka hem... Jag kommer iaf längta massor <3

När Ella åkt ska han jag bor med och vår yngsta på teater. Nyköpings gästabud. Alice ser verkligen fram emot det. Det är svindyrt att gå så jag stannar hemma.

Imorrn hoppas jag må bättre. Vill sola och bada. Är jättebrun men börjar blekna sakta... Vill vara brun. Känner mig fräschare då. Vill träna oxå. Faan hatar att vara sjuk :'(

På lördag ska vi grilla här ute i lekparken. Jag och Ludvig fixar maten, Emma ska göra salladen. Blir nog lite vin och cider till det oxå. Kan jag behöva efter denna helvetesvecka. Måste vara frisk då bara!!! Måste måste...

Längtar lite till nästa vecka... Då får jag träffa dig igen min vän :) Du har varit borta för länge ;)

Nähä. Nu ska jag orka ta en dusch. Tror det kan pigga på lite...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar