2013-08-12

Dop av Ivar med mera

Himla mysigt dop av Lillprinsen Ivar. Han sov igenom nästan hela ceremonin. Sååå söt!
Roligt att träffa lite släkt som man inte sett på flera år. Dom tyckte jag hade blivit sååå smal och snygg.
Jag, som vanligt, tar ju aldrig åt mig och tänker bara på att träna ännu mer. Vill inte bli äldre nu :( Kan man inte få stanna här...

Hemma är det som vanligt. Börjar bli jobbigt att inte veta vad, om, när osv... Är sååå feg :( Men man tänker ju på alla inte bara sig själv liksom...

Man lever bara en gång. Jag vill leva då. På mitt sätt. Vara glad. Jobba. Göra det jag känner för utan att nån kollar över axeln, frågar varför osv...

Mår som en påse skit inombords. Jävligt jobbigt faktiskt... Har semester igen. Vad gör jag? Är slö, tränar, småstädar. Ingenting av det jag borde göra... Kommer ångra mig när semestern är slut att jag inte gjorde vissa saker... Men men.

Har en sjuk träningsvärk idag. Blev en stenhård timma igår innan dopet och kan knappt gå idag. Skönt men jävla jobbigt oxå...

Nähä. Ska umgås lite med min son som sitter bredvid mig just nu...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar