2009-03-20

Först text, sen bilder... Typiskt mig... =)

Några av lördagens loppis fynd!
En silverkanna som jag stoppade dessa grejjer i. Hmm. Är det sådana där makramé prylar tro... Ser lite pyssligt ut iaf. Ska stå i min syhörna som jag ska göra. Ska även lära mig makramé nångång... tänkte jag....
En glasburk. Vill ha fler. Men dom e rätt dyra. 3 hela kronor. Nu är den full med knappar.
Den här glasflaskan kosta 5:-. Jag vet inte vad jag ska ha den till, tyckte bara att den var fin. Den står i mitt "skitiga" fönster just nu. Funderar på att ha nålar i den, men hur f-n ska man få ut dom sen. Hålet upptill är rätt litet. Ja jaa. Kommer nog på nåt.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina fynd :) Vad är makramé för nåt?

    SvaraRadera
  2. Äsch det finns ju google haha! Så nu vet jag vad det är :)

    SvaraRadera