2009-05-31

Lördag i solen. Pingstafton!

Sillunch i solen i Danvik hos Connys mamma o pappa. Smaskigt värre. Tyvärr åt jag 3 potatisar och min mage svällde upp som en blåsfisk typ. Värre än vanligt alltså. JAG ÄLSKAR potatis, men mår inte alls bra av det.... Barnen åt köttbullar och korv. As usual... Solen sken och det var riktigt varmt!
Alice med snor, som vanligt, i sin soliga hatt! Paus i ätandet. Lite Fia med knuff. 3 söta tjejor... My darling! Jag älskar dig och ska gifta mig med dig! Vilket år som helst... Pözzar!
Efter Danvik åkte Conny och jobbade och vi tjejor tog bilen till Skavsta flygplats för att möta mormor och moster Gunilla som varit i Turkland! Vi åkte upp på " höjden" och såg när flygplanet landade. (Tyvärr var det fel plan men ändå. Ett plan iaf.) Alice sov hela tiden i bilen.
Även kusinerna Philip och Rasmus hade varit i turkland så vi mötte ju dom också. Två söta, lagom bruna små lyckliga pojkar träffade vi. Rasmus med sina skrattgropar. 6 (tror jag) vita tänder som lyste i leendet! Philip såg så lycklig ut när han såg Ella. Vi får leka snart....
Här landar planet i solskenet.
Vi följde med ut till stugorna där vi grillade korv och myste i solen. Kusinerna lekte
och busade och fnittrade. Härligt att dom leker så bra!
Lojsan plockade rabarber. Stora rabarber! Kolla vilket jätteblad. Alice kunde ha det som paraply =)
Här är Ella Bella med sitt jätteblad! Jaa. Det här var vår Pingstafton. Vi var hemma strax efter 21 och då var vi liite trötta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar