2009-05-27

Grönt är skönt!

Tänk så många gröna färger det finns. Kolla bara den här bilden som är tagen
på vår gräsmatta och grannens buskar. En massa olika gröna färger.
Vackert! Ellerhur! Rogivande....
----------------------------------------------------------------
I morse kl 03.30 kom Ludvig in till mig i sovrummet och sa att han mådde jätte dåligt. Ont vid hjärtat och han hade svårt att andas, och en massa annat. Jag blev ju livrädd såklart. Ringde 1177 och de sa att vi skulle åka till Akuten direkt, vilket vi gjorde.
Där kom vi in rätt snabbt och dom tog en massa olika prover. Vid strax efter 11 på fm var vi hemma igen med en massa mediciner. Men Ludvig bara sover o sover och vill inte äta eller nåt. Inge bra... Han ska va hemma resten av veckan så får vi se till på måndag.
Nu är det bara att försöka få i honom vätska åtminstone.
----------------------------------------------------------------------------------------
Som vanligt sprack mina planer för idag så jag får se om jag får NÅT gjort imorrn istället. Fokus ligger på sonen nu men imorrn kanske han e lite mer vaken...
Hej sålänge alla bloggisar....

4 kommentarer:

  1. Usch! Hemskt när barnen är sjuka! Låt oss veta hur det går och vad som är på tok. Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Krama Ludvig från mig! Hoppas han mår bättre snart. Det är nog bara en mass hormoner som spökar. Ont i hjärtat, han är väl kär?!
    /Petra

    SvaraRadera
  3. Hej, Johanna!

    Men stackars Ludderutten. Men hur är det med honom nu då? Har han feber? Ja,det är ju viktigt att han får i sig vätska. Blev inte han sjuk redan förra veckan?

    Lokalen ligger i Oppeby, på Smålandsgatan. På andra sidan om gamla macken. Ja, jag får ha en liten bjudning när jag öppnar, hehe.
    Oj, vad du har gjort många inlägg. Jag har inte hunnit på ett tag. Fast jag är ju lite så också. Gör relativt långa inlägg men inte så ofta, kanske, haha. Måste se till att prioritera.

    Vi får se till att fika någon dag.

    Kram Inka-Pinka

    SvaraRadera
  4. Hur har det gått med Ludvigson?

    SvaraRadera