2011-03-01

Renovering

Var på Nyköpingshem idag. Skrev på att vi fått nycklar osv...

Ställde frågor gjorde jag såklart. Sån e jag ju :P Typ hela lght ska renoveras förutom stambytet. Väggar, målning osv... Badrummet blir helkaklat med plastmatta på golvet. Gästtoaletten och grovköket slås ihop till ett duschrum med plats för tvättmaskin. Åh det kommer bli såå bra :) Lght i toppskick, verkligen...

Idag har jag jobbat. Först köket. Det är såå himla mysigt med alla barnen. Att jag inte gjort detta tidigare. Helt otroligt vilken input man får. Jag är såå lycklig när jag går därifrån. Efter lunchen var jag ute med Bamse barnen :) Lite kallt men härligt att se lyckliga barn leka...

Vid halv 2 gick jag tillbaka in i köket en timma och gjorde rent och fint där tills imorrn. Ska nämligen ha köket då oxå. Det gillar jag :)

Efter jobbet, slutade halv 3, så åkte jag och C runt lite innan vi hämtade tjejerna på dagis. Efter det åkte vi till ÖoB för att köpa nya besticklådor. Finns inga i rätt mått. Hur har dom tänkt :/ Ja jaa. Sen hem. Diska, laga mat packa upp lite och nu är jag helt och totalt slut.

Ligger i soffan och har värk i benen...
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

  1. Låter som en bra dag! Skönt att få topprenoverat hemma, kommer bli finfint!

    Kramar

    SvaraRadera