2011-08-09

Trosa i mitt hjärta.

Denna söta lilla stad som jag inte känner längre. Hittar överallt, men ändå.

Va en tur till Annika. Fick en golvlampa och ett Sååå sött litet bord av henne. Vi fikade gott och pratade oavbrutet om allt :)

Conny, Ella och Alice var med. Efter Annika åkte vi ner "på stan" där vi av lunch/middag på Rhodos. Gott :P

Det regnade tyvärr så vi tog en liten snabb promenad på torget bara. När vi packade in oss i bilen för att åka hem, så kom solen.

Solen ja. Oj vilka varma dagar vi haft. Vi har bott på stranden och är bruna allihop. Man känner sig så fräsch :)

Fast vad fet man blir av semester. De e ju Conny som har semester men ändå. Nä. Måste röra på mig. Cykla är bra :)

Har bestämt mig för att möblera om i vardagsrummet, igen. Och tapetsera. Kommer bli så fint :) Sen ska jag måla om kökssoffan och klä om den. Så småningom köpa ny soffa, men den här får duga ett tag till...

Jaha. Nu har Ella somnat, äntligen. Hon pratar massor om skolan. De e ju bara två veckor kvar knappt. Helspänd är hon :) Gull fia...

Nu ska jag lägga mig i min säng.

Godnatt alla :)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar