2011-12-26

God fortsättning..

Så här mysigt såg det ut hos oss på juldagen. Lite naket på väggen men jag väntar på det rätta ;)


Julafton spenderades hos svåger med familj. Himla mysigt hade vi. Kvällen avslutades med familjespel där de flesta var med :)


Jag har ätit alldeles för mycket de här tre dagarna. Men när penicillinet är slut då ska jag vara frisk, och då är det träna som gäller... Fast med denna halsont jag fortfarande har, så får vi se.


Först ska jag må bra så jag kan jobba. Imorrn ska jag jobba första gången helt själv. Efter 1,5h med ledning. Hur tänkte dom då :o


Nu ska jag se på Victorias secret. Måste bestämma vilken av kropparna jag ska trimma fram min egen till ;)


Published with Blogger-droid v2.0.2

1 kommentar:

  1. Superfint ju! Vad vill du ha på väggen? Något vitt?
    Något shabby XXXX? (haha, har hört att du inte vill kalla det så ;) ),
    eller en färggrann tavla?
    Nyfiken...

    SvaraRadera