2011-12-29

Mitt tjejgäng <3

Tänk va. Fem tjejer som inte känner varandra, träffas på Facebook, startar en grupp och pratar om allt. Helt bara sådär. Och alla älskar vi vitt :)


Idag hade vi vår första date. På FIKA. vi åt middag, drack vatten till och hade hur trevligt som helst. Tänk alltså. Vi är inte ens lika gamla. Jag är, hmm, äldst då, men ändå :)


I alla fall så känns det här skitkul. Vi kommer att hålla kontakten, där i vår egna, slutna, lilla grupp. Snart träffas igen, hoppas jag, då jag ska bjuda hit alla på mat :)


Vi ska bara hitta ett bra datum när alla kan. Moas man jobbar skift, Isabells man jobbar skift, Sandra jobbar typ skift och min Conny jobbar ju oxå så. Men. Vi ska nog få till det :) Frågan är bara var jag gör av min familj :o


Lite kul var det när Isabell sa till dom andra att jag var lik en kändis. Helena Bergström, sa Moa direkt. Det höll dom andra med om och jag har ju fått höra det i typ 15 års tid. Men, nej det var inte hon som Isabell menade utan Renee Zellwigger. Den liknelsen har jag aldrig hört tidigare, men jag blev väldigt glad :) De andra tjejerna höll med och jaa. Kanske lite jag också. Över ögonen och kinderna så...


Published with Blogger-droid v2.0.2

2 kommentarer:

  1. Vad kul att få veta 'storyn' bakom din nya profilbild på Facebook. :)
    Jo, lite likt är det allt.

    Visst är det härligt med nya vänner i den här åldern? Och man behöver inte alls vara lika gamla för att ha ett utbyte. Det finns många vettiga människor som är mycket yngre än du o jag. ;)

    SvaraRadera